نصب آینه دکوراتیو در کرج عظیمیه

نصب آینه دکوراتیو در کرج عظیمیه

فروش و نصب آینه دکوراتیو به همراه نصابان زبده و کارآمد را  درعظیمیه کرج را فقط از سامان دکو بخواهید . 

در صورت تمایل به خرید و نصب آینه دکوراتیو در خانه و محل اداری خود با قیمت مناسب و تخفیف ویژه دارید ، می توانید هم اکنون با شماره های ما تماس بگیرید:

 

02156950061 – 09364879735 – 09353920524

 

نکاتی كه براي استفاده از آينه در دكوراسيون داخلي بايد به آن توجه كرد

 

با قرار دادن يك آينه زیبا در جاي مناسب خود، طراحي فضا را به اوج برسانيد. سامان دکو نكاتی را برای استفاده بهتر از آينه را با شما به اشتراك مي گذارد.

 

پنجره هاي دكوراتيو

آينه ها عمق ، بعد و نور به محلی که آن را نصب کرده اید  مي دهند. آينه ها مانند پنجره  هستند كه مي توانيد آن را جابجا كنيد و هر جايي كه دوست داريد آن را  قرار دهید تا منعكس كننده مناظر و رنگ ها از هنر و اشياء ديوار مقابل  باشند.

تابلو هنری

 

آينه ها همانند یک تابلوی نقاشی می باشند. حتي يك آينه بر روي ديواري بزرگ اگر به درستي استفاده شود مي تواند به سادگي زيبايي و هنر را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

دو برابر كردن فضا

به هر فضايي كه مي خواهيد به آن  از لحاظ دیداری بعد و گسترش دهيد از آینه استفاده کنید . بايد توجه داشت باشید كه بازتاب آینه تصوير نامطلوب ايجاد نكند. آينه هاي بزرگ موجب روشن شدن اتاق، درخشندگي مضاعف محیط و افزودن بعد به فضا مي شود.

 

 

هنر طراحی

چيدمان آينه ها بطوري كه با ديگر دکوراسیون منزل مطابقت داشته باشند يك كار زیبا و هنري است. آينه اي كه در جاي مناسب قرار داده شود و قاب جذابي داشته باشد مي تواند فضاي داخلي را افزايش و زيبايي را چندین برابر کند .

 

نمايش باغ

می توانید در كنج نهار خوري مدرن  آينه هم قد ديوار قرار دهید تا زيبايي بيش از اندازه و انعكاس نور طبيعي با منظره باغ مجاور را بازتاب كند؛ همينطور اندازه كوچك آپارتمان به صورت بصري افزايش خواهد داد.

 

بازتاب اتاق خواب

در يك اتاق خواب مدرن آينه پرده داري كه تا روي زمين بيايد ، بسيار مناسب و زیبا می باشد .

بازتاب نور

از آينه در اتاق هاي فاقد نور طبيعي استفاده كنید ، زیرا  آينه هاي ديواري بزرگ در اتاق های فاقد نور کافی، ابعاد بصري بيشتر و فضايي زيبا و آرامشی را برای شما به ارمغان می آورد .

 

 

اگر می خواهید در زمانی کم، به محل زندگی یا کار خود روح تازه ای ببخشید هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید:

02156950061 -09364879735 – 09353920524

 

همچنین برای مشاهده ی نمونه کار های ما می توانید به کانال تلگرام و اینستاگرام ما سر بزنید:

 teleram: https://t.me/samandecohome

 instsgrsm: https://www.instagram.com/samandeco1402