نصب و فروش کاغذ دیواری در اندیشه شهرک صدف

نصب و فروش کاغذ دیواری در اندیشه شهرک صدف

خدمات صفر تا صد پخش ، فروش و نصب کاغذ دیواری درشهرک صدف به همراه تیم تخصصی سامان دکو قابل اجرا است. در صورت تمایل به نصب کاغذ دیواری در خانه و محل اداری خود با قیمت مناسب و تخفیف ویژه می توانید هم اکنون با شماره های ما تماس بگیرید:

با کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی، زیبایی را به خانه خود هدیه دهید

روزهایی درزندگی هر فرد هست که خسته و ناامید از هرچیز و هرکجا به دنبال مکانی امن و آرام است برای بازیابی  آرامش از دست رفته ، خانه بیش از هر چیز و هر مکان این حس را به ما بر می گرداند .

بخش های مختلف خانه کاربردهای مختلی دارند، در این مطلب میخواهیم به دیوارهای خانه بپردازیم که کاغذ دیواری چه تاثیری بر ما و خانه ی ما خواهد داشت .

 

تاثیر کاغذ دیواری بر اتاق نشیمن یا پذیرایی :

اگربخواهیم از تمامی قسمت های خانه بگوییم اتاق پذیرایی اصلی ترین مکان خانه است که به چشم می آید. فضایی برای دور هم بودن ، انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای این فضا از اصلی ترین انتخاب هاست . کاغذ دیواری کلاسیک در کنار مبلمان کلاسیک همراه با پرده های یالان دار ، اولین انتخاب کلاسیک پسندها میباشد. این سبک از کاغذ دیواری های دارای نقش و نگارهای زیادی هستند با طرح هایی به هم پیوسته و اغلب رنگ های به کاررفته دراین سبک طلایی، قهوه ای و سبز یشمی است. پس اگر داشتن خانه ای کلاسیک رویای شماست این مطالب رابه یاد بسپارید  .

 

بخش خصوصی خانه (اتاق خواب ها)

خوابی راحت و آرام  می تواند خستگی کل روز را از شما دورکند، پس برای اتاق خواب هایتان از کاغذدیواریی استفاده کنید که نه تنها نماد سلیقه ی شما باشد بلکه خواب آرام را هم به شما هدیه دهد.

اگر فردی آرام و درونگرا هستید از کاغذدیوادی با طرح های ساده و رنگ های خنثی استفاده کنید. این مدل  کاغذ دیواری در کنار سرویس خواب مدرن و ساده ،زیبایی چشمگیری دارند و در عین سادگی ، راحت بودن را به اتاق خواب شما می آورد

واگر شلوغی و کلاسیک بودن را می پسندید می توانید طرح های زیاد و شلوغ برای دیوارها و سرویس خوابی ساده انتخاب نمایید تا زیبایی و سادگی را باهم داشته باشید.

انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب فرزندانتان هم میتواند می تواند گویای سن و جنسیت آنها باشد .

 

کاغذ دیواریی در فضای کاری جذاب و عاری از خستگی داشته باشیم

اگر شما فردی شاغل پر مشغله هستید و بیش از نیمی از وقت شما به فضای اداری و اتاق کارتان اختصاص دارد. اگر فضای کاری شما خسته کننده و کسالت آور است . با تغییراتی کوچک  می توانید فضای اداری جذاب که عاری از خستگیست داشته باشید . بهترین گزینه برای داشتن این فضا استفاده از کاغذ دیواری های خیره کننده و انرژی بخش است. کاغذ دیواری کرم رنگ و روشن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد، زیرا نور را به فضای کار منعکس کرده و خستگی را از چشمان شما دور می کند.

 

اگر می خواهید در زمانی کم، به محل زندگی یا کار خود روح تازه ای ببخشید هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید:

 02156950061-09364879735 – 09353920524

 

همچنین برای مشاهده ی نمونه کار های کاغذ دیواری می توانید به کانال تلگرام و اینستاگرام ما سر بزنید:

 teleram: https://t.me/samandecohome