نمایندگی و پخش محصولات محک در پرند فاز 4

نمایندگی و پخش محصولات محک در پرند فاز 4

نمایندگی پخش و فروش محصولات محک  در فاز 4 شهر پرند با سامان دکو 

 

 می توانید هم اکنون با شماره های ما تماس بگیرید:

02156950061 – 09364879735 – 09353920524

 

سردوش چیست ؟

سردوش، قطعه‌ای است که به علَم یا شلنگ دوش متصل می‌شود. علَم یا شلنگ دوش، آب را به سردوش هدایت کرده و با الگویی خاص از آن خارج می‌کند. امروزه سردوش‌های حمام در طر‌ح‌، جنس و کارایی‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند.

ویژگی مهم انتخاب سردوش حمام  :

هنگام خرید سر دوش ب باید به نکته توجه کنید. مهم است که این ویژگی‌ها از دو بعد نیاز خود و نیاز حمام بررسی گردد .

اندازه:

اکثر مردم عقیده دارند که سر دوش بزرگتر بهتر است زیرا آرامش‌بخش‌تر خواهد بود.  انتخاب یک دوش به اندازه مناسب و ناحیه‌ای که قرار است در آن نصب شود  بستگی دارد. نواحی باریک‌تر  است با یک سر دوش کوچک‌تر بهتر کارایی دارد.فشار آب نیز بر روی اندازه اثردارد . سردوش بزرگتر به فشار آب بیشتری نیاز دارند. اگر فشار در خانه شما معمولی است، بهتر است از یک سر دوش کوچکتر استفاده شود.

کیفیت:

کیفیت در تمامی برندها و مدل‌ها مانند دیگر تجهیزات شیرآلات ساختمانی متفاوت است. همیشه به یاد داشته باشید گران‌ترین سر دوش به معنای باکیفیت‌ترین مدل نیست.سامان دکو ارائه دهنده با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت این تجهیزات به شما عزیزان می باشد .

سبک و روکش:

سر دوش‌ها از سه ماده استاندارد فولاد، برنج و پلاستیک ساخته شده‌اند.  روکش‌های  متنوع‌تری هم وجود دارد ، ولی در حالت کلی به این سه دسته تقسیم می‌شوند. ارزان‌ترین نوع روکش، پلاستیکی است که کیفیت مطلوبی نیز دارد.